Strona główna » Jednostki organizacyjne » Stanowisko » Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami i promocji

Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami i promocji


Do zadań stanowiska należą:

- prowadzenie dokumentacji w sprawie ustalania numerów porządkowych nieruchomości,
ustalenia nazwy ulicy oraz prowadzenie ewidencji miejscowości, ulic i adresów,
- załatwianie spraw i prowadzenie dokumentacji związanej z wydawaniem zezwoleń na
sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu lub poza
miejscem sprzedaży,
- przygotowywanie materiałów na posiedzenia Gminnej Komisji Rozwiązywania
Problemów Alkoholowych w sprawie wydawania zezwoleń na sprzedaż alkoholu oraz
pełnienie funkcji członka komisji,
- prowadzenie spraw związanych z prawem użytkowania wieczystego (wykup,
przekształcenia, zaświadczenia, opłaty, aktualizacje itp.),
- prowadzenie dokumentacji w zakresie tworzenia i gospodarowania gminnym zasobem
nieruchomości,
- prowadzenie spraw związanych z komunalizacją gruntów,
- prowadzenie dokumentacji z zakresie obrotu nieruchomościami stanowiącymi własność
gminy w szczególności sprzedaży, najmu, dzierżawy, zamiany, zrzeczenia oraz nabycia
nieruchomości, w szczególności przygotowywanie wykazów nieruchomości, uchwał
związanych z konkretnym zadaniem, przygotowanie i przeprowadzenie przetargów,
- prowadzenie rejestru gruntów nabywanych i sprzedawanych,
- dokonywanie podziałów i rozgraniczeń nieruchomości oraz prowadzenie rejestru
przeprowadzonych podziałów,
- oddawanie nieruchomości w trwały zarząd oraz umowę użyczenia,
- prowadzenie spraw związanych z ujawnieniem w księgach wieczystych prawa
własności nieruchomości gminy (dotyczy kupna, sprzedaży nabycia z mocy prawa
wszystkich gruntów gminnych),
- wnioskowanie o umorzenie opłat z tytułu wyłączenia z produkcji rolnej,
- prowadzenie dokumentacji członkostwa Gminy w stowarzyszeniach, związkach
międzygminnych, oraz z zakresu współpracy ze społecznościami lokalnymi i regionalnymi
innych państw,
- bieżące informowanie mieszkańców o działaniach, planach i zamierzeniach władz
Gminy, aktualizacja strony internetowej www.krzemieniewo.pl
- współpraca ze środkami masowego przekazu w celu kreowania właściwego wizerunku
Gminy, w tym: współpraca z mediami, przygotowywanie materiałów prasowych do
publikacji przy tworzeniu programów oraz filmów promocyjnych, utrzymywanie
kontaktów z mediami w sprawach promocji imprez organizowanych przez Gminę,
- opracowywanie i koordynacja działań w sferze promocji Gminy we współpracy
z komórkami organizacyjnymi i jednostkami organizacyjnym,
- współpraca przy organizacji imprez mających na celu promocję Gminy oraz
uczestnictwo w wydarzeniach lokalnej społeczności,
- kompletowanie materiałów w celu ich publikacji na stronach internetowych Gminy
oraz w innych wydawnictwach przy współpracy z komórkami organizacyjnymi urzędu,
- sporządzanie stosownych analiz i sprawozdań wynikających z powierzonego zakresu
czynności,
- zastępstwo na stanowisku ds. rolnictwa i ochrony zdrowia,
- prowadzenie, w zastępstwie, spraw z zakresu ewidencji działalności gospodarczej,
zgodnie z ustawą o swobodzie działalności gospodarczej
- wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego




Informacje powiązane:

- osoby:
- dokumenty i informacje:



Typ jednostki: Stanowisko
Autor informacji: Katarzyna Spychaj
Informację wprowadził: Katarzyna Spychaj
Opublikowany dnia: 2022-01-01
Wprowadzony do BIP dnia: 2022-08-04
Ilość zmian wpisu: 1 - pokaż poprzednie wersje