Strona główna » Jednostki organizacyjne » Stanowisko » Stanowisko ds. obsługi klienta i ewidencji działalności gospodarczej

Stanowisko ds. obsługi klienta i ewidencji działalności gospodarczej


Do zadań stanowiska należą:

- udzielanie informacji o sposobie załatwiania spraw klientom zgłaszającym się do Urzędu,
- udostępnianie wzorów, druków, wniosków i formularzy,
- wykonywanie zadań z zakresu obsługi i ewidencji działalności gospodarczej CEIDG,
- wydawanie zaświadczeń dotyczących prowadzenia działalności gospodarczej,
- poświadczanie dla urzędów dokumentów dotyczących okresu pracy przez
przedsiębiorców którzy prowadzili działalność gospodarczą,
- prowadzenie spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem oświetlenia ulicznego
na terenie gminy:
- bieżące zgłaszanie awarii oświetlenia,
- nadzór nad kosztami (kontrola faktur) za wykonane usługi konserwacji oświetlenia
ulicznego,
- księgowość analityczna w zakresie zużycia i dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby
obiektów gminnych oraz oświetlenia ulicznego, a także w zakresie zużycia paliwa
gazowego w obiektach gminnych,
- zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie oraz materiały biurowe
i kancelaryjne,
- prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych,
- obsługa systemu SMS skierowanego do mieszkańców Gminy,
- prowadzenie usługi ksero dla pracowników Urzędu,
- bieżąca archiwizacja dokumentów,
- zastępstwo na stanowisku ds. obsługi rady gminy i komisji,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.

 




Informacje powiązane:

- osoby:
- dokumenty i informacje:



Typ jednostki: Stanowisko
Autor informacji: Katarzyna Spychaj
Informację wprowadził: Katarzyna Spychaj
Opublikowany dnia: 2022-01-01
Wprowadzony do BIP dnia: 2022-08-04
Ilość zmian wpisu: 1 - pokaż poprzednie wersje