Sekretarz Gminy
Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
- kierowanie pracą Referatu Organizacyjno-Administracyjnego,
- opracowywanie projektów zmian Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy,
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu i realizowanie polityki kadrowej ,
- nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie, przestrzeganiem wewnętrznego porządku pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych i obiegiem informacji w Urzędzie,
- prowadzenie spraw w zakresie okresowych ocen pracowniczych,
- prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,
- sprawowanie funkcji opiekuna nad praktykantami i stażystami,
- nadzór nad obsługą i załatwianiem indywidualnych spraw interesantów,
- nadzór nad procesem informatyzacji urzędu,
- realizacja i koordynacja kontroli zarządczej,
- przewodniczenie komisji inwentaryzacyjnej,
- organizacja i koordynacja spraw związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów powszechnych, referendów, spisów i wyborów jednostek pomocniczych,
- inicjowanie, planowanie, koordynowanie i monitorowanie przedsięwzięć i projektów związanych z pozyskiwaniem i wykorzystywaniem środków pomocowych,
- współpraca z Urzędem Marszałkowskim w zakresie przygotowania projektów dofinansowywanych z funduszy strukturalnych, koordynowanie i monitorowanie realizacji projektów w ramach funduszy strukturalnych oraz programów pomocowych,
- nadzór nad sprawami ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych,
- nadzór nad realizacją ustawy o ochronie danych osobowych,
- nadzór nad przestrzeganiem przepisów proceduralnych przy załatwianiu spraw w trybie postępowania administracyjnego oraz interpelacji, wniosków i zapytań radnych,
- organizacja przyjmowania i załatwiania skarg, wniosków i petycji,
- zapewnienie terminowego i prawidłowego przygotowania przez stanowiska pracy materiałów na posiedzenia komisji i sesje Rady,
- załatwianie spraw z zakresu działalności lobbingowej,
- współpraca z organizacjami pozarządowymi,
- nadzór nad przygotowaniem materiałów do Biuletynu Informacji Publicznej,
- pełnienie funkcji koordynatora dostępności,
- prowadzenie spraw z zakresu kultury, w tym szczególnie:
tworzenia, przekształcania i likwidacji gminnych instytucji kultury,
prowadzenia rejestru gminnych instytucji kultury,
- wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta
- JEDNOSTKI PODLEGŁE:
- Referat Organizacyjno-Administracyjny
- Stanowisko ds. obronnych, zarządzania kryzysowego, ochrony p.poż. i sportu
- Stanowisko ds. oświaty
- osoby:
- Kierownictwo Urzędu Gminy Krzemieniewo - Katarzyna Spychaj
- dokumenty i informacje:
- Obwieszczenia - ZARZĄDZENIE Nr 621/2023 WOJEWODY WIELKOPOLSKIEGO z dnia 28 listopada 2023 r. w sprawie ustalenia liczby radnych wybieranych do rad gmin i rad powiatów w województwie wielkopolskim oraz do Sejmiku Województwa Wielkopolskiego
- Oświadczenia majątkowe wg stanu na 31.12.2023 dyrektorzy kierownicy - Oświadczenia majątkowe Katarzyna Spychaj
- Oświadczenia majątkowe za 2019 rok - Oświadczenie majątkowe za 2019 rok Katarzyna Spychaj
- Oświadczenia majątkowe za 2020 rok - Oświadczenie majątkowe za 2020 rok Katarzyna Spychaj
- Oświadczenia majątkowe za 2021 rok - Oświadczenie majątkowe za 2021 rok Katarzyna Spychaj
- Oświadczenia majątkowe za 2022 rok - Oświadczenie majątkowe za 2022 rok Katarzyna Spychaj
Autor informacji: Katarzyna Spychaj
Informację wprowadził: Katarzyna Spychaj
Opublikowany dnia: 2022-01-01
Wprowadzony do BIP dnia: 2022-08-04
Ilość zmian wpisu: 1 - pokaż poprzednie wersje